ericawinterqvist

Alla inlägg den 24 september 2012

Av Erica Winterqvist - 24 september 2012 21:32


 


Idag tog jag steget och rakade ner Imani. Klippte bort mykcet för några veckor sedan, men sparade så pass mycket så att det skulle hinna växa ut till utställningsfrisyr till nästa sommar ifall att jag skulle vilja ställa ut henne då. Men efter lite stöd från Helena och tjat från Andreas så rakade jag ner henne och de känns SKÖNT!

Har ju hittat flera fästingar på henne också, två som bitit sej fast. Imani verkar vara en delikatess för dessa äckliga djur fr ingen av mina andra hundar har haft en enda. Nu kommer jag ju iaf se dom lättare!


Lydnad tränar vi för fullt och på lördag ska vi tävla. Alla moment funkar på träning så jag hoppas de för de på tävlingen också! =)


Imorrn ska vi åka med Tora till Härnösand och få hjälp med träning av en duktig kille, Kenth Gustavsson. Ska bli väldigt roligt att få lite tips och råd. =)

Vi siktar ju på en duktig fågelhund!




Ovido - Quiz & Flashcards